ارتور موزیک,موزیک ارتور

فال امروز شما چهارشنبه 7 فروردین 98

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز احتمال اینکه فرصت رفتن به یک سفر هوایی همراه با دوستان و یا اعضای یک گروه برای شما پیش بیاید خیلی زیاد به نظر می رسد. شاید این سفر به منظور بازدید از یک نمایشگاه یا افزای سطح دانش شما باشد. در هر صورت این سفر هم انتقال و هم دریافت اطلاعات را در بر می گیرد و شما هم در انجام این کار بدون شک موفق خواهید بود، فقط باید تمام هماهنگی های لازم برای رفتن به این سفر را همین امروز و تا شرایط کیهانی زمینه ی لازم را برای رفتن به آن فراهم کرده اند انجام دهید. این سفر به هر مقصدی و به هر منظوری که انجام شود تأثیر چشمگیری در زندگی شما خواهد داشت و جهت تازه ای به آن خواهد بخشید.

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

تعبیر:با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز فرصت دنبال کردن اهدافی که در زمینه ی فعالیت های خلاقانه دارید برای شما فراهم خواهد بود و می توانید توانایی های خود را برای همه به نمایش بگذارید. شاید قرار باشد آثارتان در نمایشگاهی قرار بگیرند، خودتان به روی صحنه بروید اجرا داشته باشید و یا برای جمعیت زیادی سخنرانی کنید. در هر صورت توجه زیادی از جانب جمعیتی قابل توجه به شما جلب خواهد شد و شما با درخششی که دارید فرصت قرار گرفتن در مرکز توجه را از هرکس دیگری خواهید گرفت. به احتمال زیاد خودتان هم از این شرایط لذت خواهید برد و به هیچ وجه احساس خجالت نخواهید کرد. شما برای رسیدن به این مرحله خیلی تلاش کرده اید، پس از آن لذت ببرید.

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز از صبح تمرکز لازم را ندارید. کلی کار دارید اما نمی دانید از کجا آغاز کنید. اجازه ندهید که مشغله کاری روحیه تان را خراب کنند و مانع از پیشرفت کاری تان شوند. آیا موضوعی شما را ناراحت کرده یا حتی اشک تان را در آورده است؟ بهتر است که خیلی فکر و خیال نکنید. بگذارید این احساس از شما عبور کند، آنوقت می بینید که چه اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. دوستی پس از مدت ها به سمت تان می آید، شما نیز از این بابت خوشحال می شوید. اگرچه دلتنگ هستید، اما بهتر است که اتفاقات گذشته را فراموش نکنید. اگر می خواهید بار دیگر رابطه تان را آغاز کنید، قبلش باهم گفتگو کنید.

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین تیر:

اتفاقات خوشحال کننده ای که در زندگی یکی از زن های نزدیک به شما روی خواهند داد باعث می شوند بسیار احساساتی شوید. شاید این شخص بخواهد ازدواج یا زایمان کند یا به نحو دیگری فصل جدیدی از زندگی اش را آغاز کند، در هر صورت این اتفاق برای شما بسیار هیجان انگیز و خوشحال کننده خواهد بود. کارها و پروژه های شخصی خود شما هم در حال حاضر دارند خیلی خوب پیش می روند و با موفقیت به تمام مشکلاتی که سر راهتان سبز می شوند غلبه خواهید کرد. نتایجی که در اثر موفقیت در کارهایتان به دست می آورید باعث خواهند شد که از شدت خوشحالی اشک در چشم هایتان حلقه بزند! به احساسات خود مسلط باشید!

دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست

من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مرداد:

امروز به دنبال پیدا کردن راه های جدید برای گسترش افق های پیش رویتان باشید. شما می توانید در اینترنت دنیایی از اطلاعات را یافته و مورد بررسی قرار دهید. در محیط کار و از طریق همکارانتان هم گزینه های خوبی پیش رویتان قرار خواهند گرفت. شاید شرکت در دوره های آموزشی مفید اما کوتاه مدت بتواند به رشد قابلیت ها و یا مدیریت استعدادهایتان کمک قابل توجهی کند. شاید بتوانید با یادگیری یک مهارت جدید در محل کارتان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که راهی را که در پیش می گیرید تا پایان ادامه دهید و آن را نیمه کاره رها نکنید.

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر:هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین شهریور:

اگر قصد برنامه ریزی برای پس انداز به منظور انجام کار خاصی را دارید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار باشد و حتی می توانید از همین امروز این برنامه تان را عملی کرده و شروع به پس انداز کنید. شما امروز از لحاظ ذهنی نسبت به همیشه تمرکز خیلی بیشتری دارید و نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهید. اطرافیانتان ایده هایی دارند که نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشید، چون می توانند فرصت های بسیار خوبی را برایتان به وجود بیاورند. پس از یک روز خیلی شلوغ و طولانی به شما توصیه می کنیم که قبل از خواب با کمی پیاده روی و یا یک دوش آب گرم ذهن خود را کمی آرام کنید، در غیر این صورت خودتان را برای خوابهایی آشفته آماده کنید.

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مهر:

امروز شما به طوری باورنکردنی فرصت داشتن یک مکالمه ی دو نفره با شخصی که دوستش دارید اما هنوز احساسات خود را به طور مستقیم با او در میان گذاشته اید خواهید داشت. در این مکالمه حرفی از احساسات عاشقانه به میان نخواهد آمد، اما شما در مورد چیزهایی بحث خواهید کرد که باعث می شوند به نزدیک بودن علایقتان پی برده و در نتیجه احساس نزدیکی بیشتری به هم داشته باشید. امروز بدون آن که کسی چیزی به شما بگوید خودتان دقیقا می دانید چکار باید بکنید. انگار می توانید موانع و مشکلات را پیش از آن که به وجود بیایند دیده و بدون هیچ زحمتی از کنارشان میانبر بزنید و رد شوید.

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:زندگی بدون او برایت میسر نیست. غم دوری و هجران را نمی توان تحمل کنی ولی فعلا" چاره ای جز این نداریو با گریه و زاری کردن کاری درست نمی شود. شاید در آینده وصال یار میسر شود. با امید رسیدن به مقصود با مرگ دست و پنجه نرم کن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آبان:

شما همیشه سعی دارد احساسات و رفتار خود را تحت کنترل داشته باشید. امروز این ویژگی شما به کمک ما خواهد آمد، زیرا خبرهایی که به دستتان می رسند آنقدر خوشحال کننده هستند که اگر بهاحساسات خود مسلط نباشید ممکن است اشک از چشم هایتان سرازیر شود. البته بهتر است بیش از حد هم سعی نکنید احساسات خود را سرکوب کنید. در چنین شرایطی هیچ اشکالی ندارد اگر کمی احساساتی شوید. سخت کوشی و تلاش شما دارد بالاخره به نتیجه می رسد و ثمره ی زحمات خود را به چشم می بینید. خبرهای جدیدی هم در مورد پیشرفت احتمالی در آینده به گوشتان خواهند رسید.

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آذر:

شما دارید به سرعت خودتان را با تغییراتی که دارند در محیط اطرافتان ایجاد می شوند هماهنگ می کنید. شاید از اطرافیانتان کمی فاصله گرفته و سرتان را به کارهای خودتان گرم کنید، اما این فقط به خاطر آن است که می خواهید تمام انرژی و حواستان را روی تطبیق دادن خود با این تغییرات متمرکز کنید و هیچ مشکلی با اطرافیانتان ندارید. شما به شدت درگیر پیدا کردن راه حلی برای یک مشکل پیچیده هستید. چیزی که این چالش را برای شما حتی سخت تر هم می کند این است که بخشی از اطلاعات لازم برای حل این پازل را در دست ندارید و دلتان نمی خواهد تا زمانی که تصویر کاملی در این باره در ذهنتان ندارید تصمیمی در این رابطه بگیرید. عجله نکنید و به خودتان فرصت بدهید.

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین دی:

زمان خوبی برای در خانه ماندن و انجام کارهای خانه نیست. اگر در خانه بمانید ممکن است است فکرهای بی ربط به ذهن تان خطور کند و اعصاب تان را بهم بریزند. مهم نیست هوا آفتابی باشد یا بارانی، به نفع تان است به بیرون از خانه بروید و حواس تان را با گشت و گذار پرت کنید و مثبت نگر باشید. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی و گذشت بی اندازه ممکن است به شما آسیب برساند. حمایت کردن دیگران خوب است اما نه به قیمت آزار خودتان. پس بهتر است در این روزها برای خودتان بیش از دیگران وقت بگذارید.

پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد

از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین بهمن:

سعی کنید هر از گاهی کارهایتان را با روشی متفاوت انجام دهید و راه های تازه را امتحان کنید تا هم دانش و درک خود را افزایش داده و هم افق های پیش رویتان را گسترش دهید. شرایط کیهانی موجود هم زمینه ی لازم برای انجام این کار را فراهم کرده و خلاقیت بالایی در اختیار شما قرار گرفته است. سعی کنید کارهایی انجام دهید که تا به حال حتی امتحان هم نکرده بوده اید. به جاهای جدید بروید، یا میز کارتان را جابجا کنید تا زاویه دیدتان تغییر پیدا کند. با انجام این کارها می توانید چیزهای جدیدی در مورد خودتان و دنیای اطرافتان کشف کنید. شاید بتوانید از این فرصت استفاده کرده و رابطه ی عاطفیتان را از زاویه ی جدیدی مورد بررسی قرار دهید.

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز حس ششم و ندای درونی شما بیشتر و بهتر از هر زمان دیگری عمل می کند و به همین دلیل هم می توانید خیلی راحت تر از همیشه با افکار و احساسات دیگران ارتباط برقرار کنید. با این حال بهتر است در واکنش هایی که نسبت به آنها نشان می دهید دقت بیشتری داشته باشید. در مورد برداشت های شخصی که از افکار و احساسات دیگران دارید هیچ چیزی نگویید، مگر اینکه مطمئن باشید طرف مقابلتان به شنیدن آنها تمایل دارد. قدرت تخیل و خلاقیت شما نیز در حال حاضر در اوج خود قرار دارند و اگر قصد انجام هر کاری که به این توانایی ها نیاز دارد را داشته باشید امروز بهترین فرصت برای آغاز انجام این کار خواهد بود.

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.


دانلود فیلم و موزیک ]]>

ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 330 | تاریخ : 7 فروردين 1398برچسب:, لینک ثابت