ارتور موزیک,موزیک ارتور

راهکارهایی برای صرفه‌جویی در مصرف گاز قسمت 4


پنجره‌های دوجداره
حدود 20 تا 30 درصد اتلاف انرژی ساختمان از روش پنجره‌ها صورت میگیرد که با به کار گیری از پنجره‌های دوجداره استاندارد می‌توان این اتلاف انرژی را به دستکم ممکن کـاهش بخشید . برای کاهش تبادل حرارتی از طریـق پنجره‌ها اسـتفاده از قاب‌های استانداردUPVC , آلومینیوم ترمال‌بریک استاندارد بـسیار مـوثر است .
ساخت سیستم‌های گرمایش از کف در ساختمان‌های در اکنون ساخت
در سیستم‌های مرسوم و سنتی گرمایش با اعتنا به این که صرفا گرمایش هـوای در جریـان صـورت می گیرد , هوای گرم شده به دلیل سبک بودن در سوی بالا تکان کرده و در پایین سقف تجمع مییابد و ما در حقیقت ناچار هستیم آن قدر فضای بالا را گرم کنیم تا یه خرده از آن به پـایین منتقل شـود و ایـن در حالی است که نزدیک تراز هوا سرد بوده و مطبوع نیست . اما در سیستم‌های گرمایش از کف به دلیل این که مرجع ساخت گرما در کف زمین قراردارد وضعیت گرمایش محـیط بـسیار راحت‌تر و با صرف انرژی کمتری مهیا خواهد شد . این سیستم قابل تطبیق با اشکال منابع حرارتی اعم از موتورخانه و چه بسا سیستم‌های آب گرم شمسی بوده و در گرمایش گونه های فضاهای مسکونی , اداری , تجاری و ورزشی کاربرد دارااست .
بخاری گازی
بخاری که گزینش میکنیم می بایست با متراژ منزل یـا محلی کـه قرار است بخاری برای گرمایش آنجا به کار گیری شـود متناسب باشد . هیچ وقت نباید یک بخاری بـزرگ را برای یک محیط کوچک تهیه و تنظیم کرد و یا این که تعیین یک بخاری کوچک برای فضایی بزرگ غلط است .
واجب است در تعیین بخـاری بـه برچـسب انرژی روی آن دقت شود .
دارا بودن برچسب انرژی , از نکـات بـسیار مهمی‌اسـت کـه در هنگام خریـد یـک بخـاری بایـد بـدان توجـه نمـود . بخـاری کـه گزینش میکنیم می بایست از راندمان انرژی بالایی برخوردار باشد . راندمان انرژی مرتبط با بخاری بر روی برچسب انرژی آن قید شده‌است .
. برای مثال جایگاه انرژی B - A بـا صرفه‌جویی بسیار , رده انرژی D-C با صرفه‌جویی متوسط، رده انرژیF-E  صـرفه‌جویی کم و رده انرژی G بدون صرفه‌جویی است.
حرف انگلیسی قید شده روی برچـسب نشانه بازدهی حرارتی بخاری است و هرچه از حروف ابتدایی زبان انگلیسی باشد بهتر بوده نشانه پایین بودن اتلاف انرژی در بخاری است.
 در هنگام استفاده از بخاری گازسوز رعایت نکات ایمنی زیر الزامی‌است:
از استفاده بخاری‌های گازسوز بدون علامت استاندارد خودداری شود.
بخاری گازسوز نباید حتی برای چند لحظه، بدون اتصال بـه دودکش روشن شـود، چرا که محصولات احتراق که دارای منواکسیدکربن و گازهای کشنده هستند، وارد اتاق می‌شوند.
همواره از باز بودن مسیر دودکش و وجـود کلاهک دودکش کـه در انتهای دودکش، در بیرون از ساختمان نصب می‌شود اطمینان حاصل شود. به صورت طبیعی و بدیهی لوله بخاری باید داغ باشد. در غیراین صورت به احتمال زیاد، جریان انتقال هوای سوخته از این لوله به درستی انجام نمی‌شود و خطر آلودگی هوا با منواکسیدکربن وجود دارد.


ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 689 | تاریخ : 23 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت