ارتور موزیک,موزیک ارتور

راهکارهایی برای صرفه‌جویی در مصرف گاز قسمت دوم


دودکش
تعیین مرحله برهه زمانی مطلوب دودکش منجر سوختن خوبتر و ارتقاء کارکرد دیگ و مشعل می‌شود .
مرحله داخلی دودکش صاف و صیقلی تشکیل شده باشد .
ازکمترین تعداد زانویی در مسیر دودکش استعمال شود .
برفراز دودکش و به مراد پرهیز از ورود اجسام فرنگی به باطن دودکش کلاهک قابل قبولی نصب شود .
مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای
این مبدل‌ها از صفحه های نازک که کانال‌های جریان را تشکیل میدهد ساخته شده‌اند . تراز تماس بالای سیال گرم و سرد منجر شده تا این مبدل از لحاظ تراز اثرگذار انتقال حرارت نسبت بـه دیگر مبدل‌ها برتری داشته باشد و صرفه‌جویی بیشتری در انرژی مصرفی جهت تامین گرمایش خواهد شد . به دلیل تلاش زیاد بالا و در عین حالا کاربری و حجم کوچک این مبدل‌ها کاربرد زیاد متعددی در صنعت های داراست , ضمن این که امروزه در سیستم حرارت مرکزی ساختمان‌ها به جای مرجع دوجداره یا این که مخزن کویل‌دار جهت گرمایش آب مصرفی به فعالیت می رود . فقط عیبی که نسبت به مخازن دوجداره یا این که کویل‌دار داراست این است که به دلیل حجم تحت این مبدل , قابلیت و امکان ذخیره آب گرم در آن نیست , هـر چنـد کـه بـه آسانی با نصب یک مخزن عایق‌کاری شده با گنجایش مطلوب و ما یحتاج هر ساختمان , این ایراد رفع میگردد .
مزایای مبدل‌های حرارتی :
بازده مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای از اشکال دیگر مبدل‌های حرارتی فراتر است به دلیل بازده حرارتی بالای مبدل‌های صفحه‌ای , دمای آبی‌رنگ کـه جهـت گرمایش آب سـرد حتمی است نزدیک به 60 مرتبه سانتیگراد است . در حالی که در مخـازن کویـل‌دار یـا دوجـداره دست‌کم دمای مایحتاج 70 رتبه سانتیگراد است . این زمینه منجر کاهش مـصرف سـوخت جهت گرمایش آب گرم مصرفی خواهد شد .
حجم مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای به مراتب کمتر از مخازن دو جداره یا این که کویل‌دار بـا به عبارتی گنجایش حرارتی است . این قضیه منجر صرفه‌جویی در فضای مـورد نیـاز برای موتورخانـه خواهد شد .
این مبدل‌ها از دید ارزش از مخازن دوجداره یا کویل‌دار بـا همان ظرفیت حرارتی است. این موضوع باعث صرفه‌جویی در فضای مـورد نیـاز برای موتورخانـه خواهد شد.
این مبدل‌ها از نظر قیمت از مخازن دوجداره و کویل‌دار ارزان‌تر هستند. مبدل‌های صفحه‌ای از صفحات استیل ساخته می‌شوند که هم در برابر زنگ‌زدگی و هم خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد.
تلفات گرمایی در ایـن مبدل‌ها ناچیز اسـت و عایق‌کاری بسیار کمتری نسبت بـه مخازن دوجداره و کویل‌دار نیاز خواهد داشت.
از سیستم کنترل هوشمند موتورخانه استفاده کنید:
در حال حاضر در بسیاری از موتورخانه‌ها برای تنظـیم دمـای آب از ترموستات‌های معمـولی استفاده می‌شود که به صورت دستی کنترل می‌گردد. از معایب این کار این است کـه موتورخانـه در شرایط آب و هوایی مختلف مثلا افزایش دمای هوای بیرون - که مـسلما گرمای مورد نیاز ساختمان کاهش می‌یابد- با دمای بالا کار می‌کند و از این طریق انرژی زیادی بـه هدر می‌رود. همچنین در ساختمان‌های اداری در هنگام شب نیز موتورخانه به فعالیت خود ادامه می‌دهد و عملا انرژی بدون استفاده به هدر می‌رود.
استفاده از سیستم کنترل هوشمند انرژی در موتورخانه بـا قابلیت برنامه‌ریزی ساعتی و هفتگی و همچنین بـا حسگر محیط باعث کاهش اتلاف انرژی می‌گردد. نصب این سیستم در ساختمان‌های اداری باعـث 40  درصد و مـسکونی 15  درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهد شد.
سایر مزایای سیستم کنترل هوشمند موتورخانه:
١ -استهلاک تجهیزات موتورخانه کم خواهد شد.
٢ –هزینه‌های سرویس و نگهداری کاهش خواهد یافت.
٣ –می‌توان از طریق تنظیم دمای آب گرم آسایش ساکنان را نیز افزایش داد.
٤ -عملکرد پمپ‌ها و مشعل افزایش خواهد یافت.
5 -میزان آلاینده‌های زیست محیطی کمتری به محیط منتشر خواهد شد.


ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 643 | تاریخ : 23 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت