ارتور موزیک,موزیک ارتور

چی بخریم ؟چی نخریم ؟ / راهنمای خرید بخاری برقی

اگر قصد خرید بخاری برقی را دارید می بایست به نکاتی اعتنا فرمائید تا تعیین قابل قبولی برای روزهای سرد فصل زمستان داشته باشید .
خبر ها دارای ربط
پرداخت منابع شرکت ها برق به توانیر بابت رد دیون

به نقل از خبر نگار تیم اقتصادی ایسکانیوز ; در‌صورتی‌که در روزهای سرد فصل زمستان قصد خرید بخاری برقی را دارید بایستی به نکته های پایین اعتنا فرمائید . بخاری های برقی دارنده اشکال مختلفی اعم از المنتی , هالوژنی و رادیاتورهای روغنی میباشند .

بر طبق این گزارش بخاری های المنتی مدل معمول بخاری های برقی بوده که حرارت ساخت شده در آن از روش عبور جریان برق از المنت دستگاه به‌وجود می‌آید , در بعضا دسته های این گونه بخاری , به خواسته انتقال پرسرعت خیس جریان هوای گرم به محیط از یک یا این که تعدادی حرفه مصرف شده شده‌است .

همینطور بخاری های هالوژنی که مدل دیگری از گونه های بخاری های برقی می‌باشند که در آن برای ساخت حرارت در‌این دسته از بخاری های برقی به جای المنت از چراغ های هالوژنی مصرف شده شده‌است . مزیت این گونه بخاری , مصرف کم خیس آنها بوده البته از دید اقتدار حرارتی از گونه المنتی ضعیف خیس می باشند . همینطور تولید فروغ تقریبا فراوان به هنگام روشن بودن دستگاه احتمال دارد برای بعضا اشخاص غیر مطلوب باشد .

این گزارش میافزاید رادیاتورهای برقی ( روغنی ) گونه جدیدتری از بخاری های برقی می باشند که در سالیان اخیر وارد بازار شده‌است . محیط داخلی این رادیاتورها بوسیله روغن منحصربه‌فرد لبریز شده‌است که موجب انتقال حرارت از پره های دستگاه به تمام نقاط رادیاتور می شود .

بر طبق این گزارش توان حرارتی در بخاری های برقی نشان دهنده حداکثر توان حرارتی بخاری بوده که برحسب وات نشان داده می شود .

گفتنی است ترموستات در بخاری های برقی ابزاری است که با استعمال از این سیستم می‌توانید دمای محیط را به میزان دلخواه اثبات نگه دارید . کارکرد قطعات را بر عهده دارد. در صورتیکه معیوب باشد، این فرمان دچار اختلال شده و خطای آن ظاهر می شود.
توضیحات تکمیلی:
جهت درخواست گذاری برد ها، پارت از روی قطعه خوانده شود.

ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 1138 | تاریخ : 23 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت