ارتور موزیک,موزیک ارتور

راهنمای خرید و استفاده از بخاری ژاپنی

بخاری های ژاپنی در اشکال برند ها و گونه های مختلفی پباده سازی و ساخت گردیده اند . یکی شرکت ها خالق بخاری ژاپنی کمپانی rinnai هست . این موسسه کار خودش را در سال 1920 میلادی با ساخت آبگرمکن آغاز کرد و توانست در این سمت محصولاتی با مصرف باصرفه انرژی ساخت و راهی بازار نماید . گرمادهی بخارهی های ژاپنی بر اسا کالری محاسبه شده و از 1800 کالری تا 5800 کالری متغیر است . بخاری های ژاپنی از مثال بخاری های پر کاربرد می‌باشند که در منازل فردی , کارگاهها , محیط های آموزشی , گلخانه ها و . . . مورد به کارگیری قرار میگیرند . ولتاژ برق این بخاری ها 110 ولت هست . این بخاری ها ساخت میهن ژاپن بوده و ولتاژ برق آن ها 110 ولت است که جهت استعمال در کشور ایران می بایست از یک ترانس 220 ولت به 110 ولت مصرف شود .

بخاری های ژاپنی به چهار نوع تقسیم می‌شوند :

گازی , نفتی , نفتی برقی , گازی برقی

مدلهای نفتی و گازی کاربرد کمتری داشته و بخشی از مدلهای کهن محسوب میگردند . مدلهای نفتی برقی و گازی برقی بیشترین کاربرد را در جمهوری اسلامی ایران دارا‌هستند . بخاریهای نفتی برقی مطلوب مکان هایی بوده که در آن بخش ها گاز نیست و مدلهای گازی برقی بیشتر در مناطقی به کارگیری میگردند که دارنده گاز میباشند . دسته های گازی برقی خویش به دو مدل تقسیم می گردند مدلهایی که به‌سرعت شهری ( مورد مصرف در منازل ) عمل می نمایند و مدلهایی که تخت گاز کپسول عمل می نمایند .
بخاری گازی برقی

نوع های گازی برقی خویش به دو نوع تقسیم میشوند مدلهایی که تخت‌گاز شهری ( مورد مصرف در منازل ) عمل می نمایند و مدلهایی که تخت‌گاز کپسول عمل می نمایند .
مصرف برق این بخاریها از 18 وات تا 35 وات و مصرف گاز ان نسبتاً یک چهارم مصرف بخاری های اهل ایران با توان گرما مشابه است. این بخاری ها فاقد دودکش هستند و در عین حال بسیار امن و بی خطر می باشند، همچنین دارای سنسور منو اکسیدکربن ،سنسور دی اکسید کربن و سنسور لرزش و افتادن می باشد که در صورت تکان خوردن و یا واژگونی بخاری جریان گاز و برق قطع شده و بخاری خاموش می شود.
بخاری های گازی برقی ژاپنی با توان و قدرت های مختلف وارد بازار شده است که از توان 2000کیلو کالری که برای محیط های کوچک می توان استفاده کرد تا توان 5000کیلوکالری که می توان برای فضاهای بزرگتر مانند اماکن عمومی.مساجد وگلخانه ها استفاده شود.

بخاری های ژاپنی دارای تنظیم درجه حرارت نیز می باشند ومی توان دمای محیط را به اندازه ای که می خواهید گرم می کند، همچنین این بخاریها دارای سنسور حرارتی بوده ، بدین صورت که اگر بعنوان مثال برای 26 درجه سانتی گراد تنظیم شده باشد و دمای محیط به 26 درجه سانتی گراد برسد به طور اتوماتیک مصرف را پایین آورده و تا زمانی که دمای محیط به زیر 26 درجه برسد دوباره به طور خودکار دمای محیط را به 26 درجه می رساند و باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود. همچینی در نظر داشته باشید که در بخاری های برقی گازی و برقی نفتی ژاپنی، از برق صرفا جهت چرخش فن بخاری استفاده می شود و گرمادهی توسط گاز صورت می گیرد به همین دلیل مصرف برق این بخاری ها بسیار ناچیز است.


ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 711 | تاریخ : 23 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت