ارتور موزیک,موزیک ارتور

فراخوان سازمان میراث فرهنگی برای حضور حماسی ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در فراخوانی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت مسلمان و انقلابی ایران را به حضوری یکپارچه و پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  برای خلق حماسه ای دیگر دعوت کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، متن این فراخوان به شرح زیر است

«بسم الله الرحمن الرحیم. والفجر ولیال عشر. فردا روز دفاع یکپارچه و غیرتمندانه ملت مسلمان و انقلابی ایران از ارزش ها و دستاوردهای چهل سال حماسه آفرینی است.

در شرایطی که استکبار و ایادی آن تمام توان خود را علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته و از هیچ مکر و ترفندی در این زمینه فروگذار نیستند، بی تردید یوم الله 22 بهمن امسال پس از چهاردهه حیات عزتمندانه انقلاب اسلامی ایران، صحنه باشکوه ترین تجلی وحدت و بصیرت ملت خواهد بود.

فردا روز خلق حماسه ای دیگر در تاریخ شکوهمند انقلاب، روز امیدآفرینی و ترسیم آینده ای روشن تر از همیشه برای ملت شایسته ایران و روز ناامیدی، یاس و شکستی دوباره برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اعلام شرکت تمامی کارکنان وخدمتگزاران این سازمان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از عموم مردم انقلابی و مسلمان، به ویژه تشکل های حامی میراث فرهنگی و فعالان عرصه گردشگری و صنایع دستی در سراسر میهن اسلامی، دعوت می کند تا با حضور یکپارچه و پرشور خود، بار دیگر همدلی و همراهی و هم آوایی، عزت و عظمت و اقتار همیشگی خود را به نمایش گذاشته و در هم عهدی با شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل، حماسه ای دیگر بیافرینند.»



ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 615 | تاریخ : 23 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت