ارتور موزیک,موزیک ارتور

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: امر به معروف با حفظ کرامت انسانی همراه باشد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حفظ کرامت انسانی در امر به معروف و نهی از منکر مد نظر باشد چرا که اصل دین اسلام حراست از کرامت و شان انسان هاست.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز پنجشنبه در جشن تکلیف عشایر پسر جنوب و مرکز کشور گفت: امر به معروف و نهی از منکر اساس فرهنگ است و پسران قدر روز تکلیف را بدانند زیرا امروز خداوند به آنان توجه کرده است.
ملک حسینی ابراز کرد: معلمان و والدین در جشن تکلیف مسئولند و پایه و اساس دین مبین اسلام بر امر معروف و نهی از منکر است و انجام این فریضه مهم الهی یک وظیفه همگانی است.
وی ابراز کرد: انسان با مکلف شدن کرامت و شرافت پیدا می کند و وقتی انسان لیاقت پیدا کند بر دوش او مسئولیت گذاشته می شود و امروز دانش آموزان به این جایگاه رسیده اند.
وی ادامه داد: جشن تکلیف جشن بلوغ درایت انسان و رسیدن بشر به رشد و قرار گرفتن در معرض توجه خداوند است.
نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: جشن تکلیف جشن شکوفایی ظرفیت ها و جشن نور است و از خدای بزرگ بخواهیم تا نماز ،روزه، عفت، حیا، صداقت و رستگاری را به ما عطا کند.
ملک حسینی تصریح کرد: آموزش و پرورش تلاش بسیار ارزنده ای برای اجرای برنامه های ارزشمند معنوی انجام می دهد که جای تشکر دارد.
آئین اختتامیه دومین اردوی جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر عشایری استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان روز 27 بهمن‌ماه در روستای سرآب ننیز گچساران برگزار می شود.
جشن بزرگ تکلیف 455 دانش ‌آموز عشایر کشور با حضور معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش ، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در گچساران آغاز بکار کرد. 
بیش از سه هزار و 600 دانش آموز عشایری در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به علم آموزی هستند که از این تعداد 91 پسر امسال به سن تکلیف رسیده اند./ایرنا



ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 634 | تاریخ : 25 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت