ارتور موزیک,موزیک ارتور

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان: پرداخت پاداش سال گذشته بازنشستگان 24 دستگاه اجرایی استان

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت پاداش سال 1396 بازنشستگان 24 دستگاه اجرایی استان خبر داد.

 

به گزارش زاگرس تایمز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اقتصادی و دارایی استان "غضنفر آرام" گفت: با پیگیریهای استاندار محترم و همکاری و مساعدت ریاست سازمان برنامه و بودجه و خزانه معین استان، مبلغ دو میلیارد و 185میلیون تومان در راستای پرداخت مطالبات و پاداش بازنشستگان تخصیص یافت که در هیمن راستا پاداش سال 1396 بازنشستگان 24 دستگاه اجرایی تابع نظام بودجه ای استان بطور کامل پرداخت شد. 

وی افزود: این مبلغ به حساب 24 دستگاه اجرایی از جمله استانداری، منابع طبیعی، دامپزشکی، بهزیستی، امور عشایر، نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، زندانها، ورزش و جوانان و دیگر دستگاههای مشمول، پرداخت شد و تمام تلاش ما بر این است تا ان شاء الله سایر مطالبات بازنشستگان نیز در اسرع وقت پرداخت شود. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تلاش و همکاری صورت گرفته از طرف دستگاههای متولی از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی عیدی بازنشستگان و کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی دولت در استان بطور کامل به حساب آنها واریز شده است و ان شاء الله در چند روز آینده حقوق بهمن ماه نیز واریز خواهد شد.



ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 625 | تاریخ : 25 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت