ارتور موزیک,موزیک ارتور

یادداشت تنها پایگاه خبری قشقایی ها؛پشت پرده حمله به پرویزی / آرا قشقایی ها گوشت قربانی نیست

صولت خبر  تنها پایگاه خبری قشقایی ها در یادداشتی اختصاصی آورده است؛ 

 

پشت پرده حمله به پرویزی/آرا قشقایی ها گوشت قربانی نیست

چندی است که جناح راست شهرستان  گچساران بصورت جدی تمام عزم خود را جزم کرده اند که در انتخابات سال آینده مجلس به هر نحوی که شده تاجگردون را از عرصه قدرت به زیر کشیده و قدرت از دست رفته خود را احیا کنند.آنها این را خوب می دانند که اگر یک دوره دیگر  نماینده گی مجلس در گچساران را واگذار کنند عملا شالوده نیروی های تشکیلاتی خود را از دست خواهند داد.به همین علت از هیچ گزینه ای برای حمله به پایگاه آرا رقیب دریغ نمی کنند.در این بین آرا تقریبا سی هزار نفری قشقایی ها در شهرستان گچساران باعث شده است که برای  بسیاری از سیاسیون وسوسه انگیز و در پی کسب حداکثری آرا  از  این پایگاه باشند.
جریان اصولگرا این را به خوبی فهمیدند که یکی از علل شکست دوره ی گذشته آنها همراهی نکردن اکثریت بدنه قشقایی ها از کاندیدای مورد حمایت آنها بود.
به همین علت آنها با تحریک کردن قشقایی ها سعی در بهم ریختن در مهمترین پایگاه آرا تاجگردون در این دوره را دارند.
از نظر این جریان حضور سردار خورشیدی و  سخنرانی در نزدیکی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از یکی دو ماه قبل سیگنال مخالفت خود با تاجگردون را داده بود،می تواند  با رهبریت سردار خورشیدی عده ای از قشقایی ها را جمع و با حمله سردار به تاجگردون جو ضد تاجگردونی را در قشقایی ها تئوریزه کنند.
با اینکه تبلیغات بسیار زیادی برای این برنامه داشتند  اما هیچ کدام از فرضیات آنها درست از آب در نیامد. نه قشقایی ها از این سخنرانی استقبال آنچنانی کردند و نه حمله سردار به تاجگردون به تندی دهه هشتاد بود که بشود روی آن مانور داد.آنها این کارت خود را بسیار زود بازی کردند.
لذا  بعد از بیانیه حمایت افراسیاب پرویزی از عملکرد تاجگردون در واکنش سخنان سردار خورشیدی در حسینه ی بهبهانی ها  که همه آن را زیر سوال برده بود، جناح اصولگرا سعی کردند با حمله به پرویزی و توهین به او قسمتی از ناراحتی خود را از اینکه کارت انتخاباتی خود را بدون هیچ دستاوردی از دست دادند، نشان دهند.
افراسیاب پرویزی از خانواده شهید و از فرهنگی های  پاکدست است که عملکرد او در دوره اول شورای شهر گچساران برای همگان مشهود است و انتشار تصویر از شخصی که مدعی بودند پرویزی در مقابل تاجگردون تا کمر خم شده نشان داد  جریان  تخریبچی  نتوانست ناراحتی خود را از به نتیجه نرسیدن هدف خودشان در قشقایی ها  پنهان کنند و هدف خودشان را با این حرکت افشا کردند.در تصویر منتشر شده مشخص بود که شخص مذکور قصد نشستن دارد حالا چه پرویزی باشد و چه شخص دیگری!
اما در این میان وضعیت آرا قشقایی ها کاملا مشخص است و چگونگی رفتار آنها در انتخابات تنها با طرح تئوری و بازی خود قشقایی ها در  آینده چینش خواهد شد نه آنکه گروه و یا جریانی خارج از این مجموعه بخواهند برای آنها تصمیم گیری کنند.
در انتخابات آینده حمایت و یا عدم حمایت از کاندیدا توری تاجگردون،معرفی کاندیدا و یا عدم معرفی کاندیدا و یا هر احتمال دیگر فقط از درون خود نخبگان این قوم و با اجماع اکثریت بدست خواهد آمد. پس عده ای که در پی انداختن اختلاف و سرزنش های هدفمند هستند توجه داشته باشند که  آرا قشقایی گوشت قربانی آنها  نخواهد بود.



ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 679 | تاریخ : 25 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت