ارتور موزیک,موزیک ارتور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: 5000 زایمان در بیمارستان امام سجاد یاسوج انجام می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورودی سالانه بخش زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج پنج هزار زایمان بوده که میانگین ماهانه آن 450 مورد زایمان است.

اورنگ ایلامی چهارشنبه شب در بازدید از زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده زایشگاه جدید بیمارستان در روزهای آینده با حضور مسئولان کشوری و استانی بهره برداری می شود.
وی بیان کرد: این زایشگاه با زیربنای یک هزار و 800 متر مربع از اسفندماه سال 93 به صورت فاز به فاز آغاز شد.
ایلامی تصریح کرد: برای راه اندازی زایشگاه جدید بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: این طرح دارای 14 اتاقLDR (اتاق زایمان) بوده که از این تعداد سه تخت مربوط به LDR پره اکلامپسی(مادران مبتلا به پرفشاری)، یک اتاق زایمان در آب و یک اتاق برای اعمال اورژانسی زنان است.
ایلامی با اشاره به فعالیت هشت پزشک متخصص زنان خاطر نشان کرد: عمل سزارین در اوایل امسال 49 درصد بوده که هم اکنون به 26 درصد کاهش یافته و کاهش زایمان بصورت سزارین به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفته است.
وی امکانات زایشگاه را شامل یک اتاق تحت نظر چهار تخته، اتاق‌های LDR تک نفره، سیستم احضار پرستار، سالن انتظار، 6 ldr فتال مانیتورینگ، 6 مانیتورینگ علایم حیاتی، 8 سونوکید، 6 صندلی تخت شو، 3 ساکشن پرتابل، 2 الکتروشوک، 2 الکتروکاردیوگرافی، یک الکتروکوتر، یک تخت جراح، یک ماشین بیهوشی و یک سونوگرافی داپلر با پروب شکمی و واژینال اعلام کرد./ایرنا



ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 627 | تاریخ : 25 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت