ارتور موزیک,موزیک ارتور

اقامتگاه بوم گردی کهندژ

 

مجموعه تاریخی و گردشگری کهندژ در استان خراسان رضوی ، روستای رادکان شهر چناران واقع شده است. این خانه ی تاریخی که در دوران افشاریه بنا شده، عنوان دارالحکومه و برج دیده بانی رادکان را داشته و اکنون پس از مرمت و بازسازی بعنوان اقامتگاه در اختیار مسافران و گردشگران قرار دارد. این مجموعه، باغی ست به مساحت 2200 و زیر بنای 450 متر که با داشتن 4 اتاق، پذیرای 30 مسافر برای اقامت شبانه و 100 مسافر برای اقامت نیم روز می باشد.

4 اتاق این خانه با نام های شاه نشین، برج دیده بانی، حوض خانه و اتاق بالا هشتی، به شرح زیر است: 

اتاق شاه نشین: این اتاق دارای یک فضای هال و 2 اتاق 12 متری ست که در مجموع متراژ آن به 60 متر می رسد. فضای اتاق با اشیاء قیمتی، پشتی ها، پرده های زیبا و فرش های دستبافت تزئین شده و کاملا کف خواب است. همچنین توالت ایرانی، فرنگی و حمام در آن بصورت مجزا قرار دارد. 

اتاق برج دیده بانی: این اتاق که در گذشته همان برج دیده بانی دژ بوده، با سقفی چوبی و دیوار های کاه گلی در ارتفاع 10 متری از سایر اتاق ها ساخته شده است. فاقد توالت بوده و دارای کرسی نیز می باشد.

اتاق حوض خانه: این اتاق 30 متری با داشتن 4 پله به سمت پایین، تقریبا در زیر زمین ساختمان واقع شده و یک حوض نیز در وسط اتاق قرار دارد.

اتاق بالای هشتی: این اتاق که بالای درب ورودی ساختمان قرار دارد، بسیار کوچک بوده و گنجایش 3 الی 4 نفر را دارد. 

سایر امکانات و خدمات ارائه شده

از آنجایی که تمامی فضاهای این خانه در اختیار یک گروه قرار می گیرد، برای تور ها مناسب بوده و حداقل تعداد نفرات جهت پذیرش، 8 نفر می باشد. همچنین تمامی خدمات و امکانات مجموعه کهندژ بصورت VIP و صد در صد سنتی در اختیار مسافران است.

از سایر امکانات و خدمات این مجموعه می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور، پارکینگ غیر مسقف و چند سرویس بهداشتی عمومی در محوطه اشاره کرد.

تمامی غذاهای این اقامتگاه بصورت ارگانیک تهیه شده و مسافران می توانند در وعده های ناهار و شام، غذای مورد نظرشان را از منو انتخاب کرده و سفارش دهند. چلوگوشت، خورشت فسنجان، مرغ قفقازی، قورمه چدنی و آبگوشت برخی از غذاهای این منو  می باشد. برنج مورد استفاده در غذاها نیز کاملا ایرانی بوده و در کنار هر غذا نان داغ تنوری نیز قرار دارد.

 موقعیت جغرافیایی

روستای رادکان در 75 کیلومتری مشهد، شمال غربی چناران و در دامنه های جنوبی رشته کوه هزار مسجد واقع شده. در نزدیکی این روستا رودخانه ی کشف رود قرار دارد که در گذشته یکی از پر آب ترین  رود های خراسان رضوی بوده از این رو روستای رادکان دارای اقلیم و آب و هوایی معتدل و زمین های حاصلخیز می باشد.


جاذبه های گردشگری

از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی روستای رادکان می توان به مسجد جامع، حمام تاریخی رادکان، برج رادکان و ارگ رادکان اشاره کرد.

پذیرش کودکان کمتر از 6 سال رایگان و 6 تا 12 سال نیم بها می باشد.

 


بوم گردی آنلاین]]>

ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 719 | تاریخ : 8 اسفند 1397برچسب:, لینک ثابت