ارتور موزیک,موزیک ارتور

اقامتگاه بوم گردی جاده ابریشم

اقامتگاه بوم گردی جاده ابریشم در روستای درخت سپیدار و در 55 کیلومتری جاده نیشابور و در شهر بینالود واقع شده است که بیش از 100 سال قدمت دارد و در سال 94 پس از بازسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

این اقامتگاه 7 باب اتاق دارد که معماری آنها به سبک قدیمی و سنتی می باشد . در داخل این اقامتگاه مکان هایی مثل عکاس خانه، کبوتر خانه، تنور، مهمان خانه، حوض خانه با فضایی کاملا خاص، لمکده، موزه مردم شناسی، کارگاه گلاب گیری و حوض هشت ضلعی وجود دارد که برای گردشگران می تواند جذاب و دیدنی باشد.

 

لازم به ذکر است اتاق های این مجموعه به علت حفظ سبک سنتی و قدیمی خود فاقد سرویس تخت و به صورت کف خواب می باشند. همچنین تلویزیون و یخچال نیز در اتاق ها وجود ندارد و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام نیز در بیرون از اتاق ها و در محوطه اقامتگاه ساخته شده است. این اقامتگاه در بخش های ورودی به اتاق ها و به قسمت های مختلف دارای تعدادی پله می باشد که افراد سالمند و گردشگرانی که کودکان خردسال به همراه دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 

از جمله خدمات ارائه شده در این اقامتگاه شامل طبیعت گردی، کوهنوردی، رصد ستارگان، عکس با لباس محلی در عکاس خانه، اقامت در خانه باغ روستایی، چای آتشی، دمنوش، عکس از فضای اقامتگاه به صورت رایگان می باشد. در اطراف روستای درخت سپیدار تپه ای سرسبز و زیبایی وجود دارد که مورد توجه طبیعت گردان و کوهنوردان قرار می گیرد و در نزدیکی این تپه ها خانه باغ هایی وجود دارد که می توان در آن ها استراحت کرد.

 

امکان سفارش وعده های صبحانه، ناهار و شام در این اقامتگاه برای گردشگران با احتساب هزینه جداگانه وجود دارد. انواع غذا های بومی و محلی این منطقه نظیر تاس کباب، دمی بلغور شیر، جو پره، اشکنه کشک زرد، قروت، معجون کدو، دلمه محلی، حلیم مخصوص نیشابوری و کشک بادمجان و صبحانه ای شامل مربای خانگی، نان تنوری، تخم مرغ، کره و پنیر محلی.

از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی این منطقه نیز می توان به آتشکده بازه هور و کاروان سرا های قدیمی اشاره کرد.


بوم گردی آنلاین]]>

ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 747 | تاریخ : 8 اسفند 1397برچسب:, لینک ثابت