ارتور موزیک,موزیک ارتور

مجموعه آبگرم فردوس

مجموعه تفریحی و آب‌درمانی هلال فردوس ایرانیان،با بیش از دویست سال قدمت در استان خراسان جنوبی و در ۲۰ کیلومتری شهر فردوس واقع است . این مجموعه قطب گردشگری سلامت شرق کشور و بزرگترین مجموعه اقامتی استان خراسان جنوبی می باشد.

آبگرم معدنی هلال فردوس از حیث تنوع مواد معدنی موجود در آب در رتبه نخست آبگرم‌های معدنی ایران قرار دارد.عمده مواد معدنی موجود شامل: کلراید سدیم، سولفات، منیزیم، بی کربنات، کلسیم، نیترات، فسفات و … می باشد.

این مجموعه دارای استخرهای عمومی آب‌درمانی ،وان های اختصاصی ،ویلاهای اقامتی سه ستاره با کلیه امکانات ،کمپ گردشگری به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع با کلیه امکانات اقامتی و رفاهی ، سرویس بهداشتی ،رستوران ،فروشگاه مواد غذایی و صنایع دستی و امکانات تفریحی مانند زیپ لاین و …است .

 

با توجه به قرارگیری این مجموعه در مسیر تردد مسافرین عزیز از اقصی نقاط کشور به خراسان رضوی و مشهد مقدس تمام تلاش خود را نموده ایم تا فضایی آرام و دلنشین برای استراحت شما میهمانان عزیز فراهم نماییم . ویلاهای اقامتی سه ستاره با وان آبگرم معدنی اختصاصی فضایی دلنشین برای استراحت شما عزیزان خواهد بود . از استراحت در ان لذت ببرید .

 

شامل اتاق های اقامتی،سالن کنفرانس،سرویس بهداشتی و حمام عمومی و مناسب برای استقرار و اقامت تورها و اردوها می باشد .

کمپ گردشگری شامل اتاق های سه تخته و چهار تخته ،یخچال ،تلویزیون ،کمد ،سیستم گرمایشی شوفاژ و سرمایشی کولر آبی و همچنین آشپزخانه مرکزی می باشد .


بوم گردی آنلاین]]>

ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 664 | تاریخ : 8 اسفند 1397برچسب:, لینک ثابت