ارتور موزیک,موزیک ارتور

اقامتگاه بوم گردی نمک زار سه قلعه (سرایان)

قامتگاه بوم گردی راویج در کویر سه قلعه سرایان، در روستایی به نام راویج واقع شده و با دارا بودن 4 اتاق 6 نفره (2 اتاق سنتی و 2 اتاق مدرن)، در مجموع گنجایش 24 مسافر را دارد. تمامی اتاق ها 20 متری و شامل توالت فرنگی و حمام هستند. اتاق های سنتی کف خواب و اتاق های مدرن دارای 1 تخت دبل و 2 تخت تویین بوده که در آن امکان اضافه کردن 2 تخت دیگر نیز وجود دارد. در این بوم گردی 2 آشپزخانه ی عمومی نیز جهت رفاه گردشگران با امکاناتی از قبیل یخچال و سینک ظرفشویی تعبیه شده که بصورت مشترک بین هر دو اتاق قرار گرفته اما در آن امکان آشپزی برای مهمانان وجود ندارد لذا مسافران می توانند در صورت تمایل غذاهای سنتی و محلی را سفارش دهند.

درباره اقامتگاه

 

اقامتگاه بوم گردی راویج در کویر سه قلعه سرایان و روستایی به نام راویج واقع شده که با دارا بودن 4 اتاق 6 نفره (2 اتاق سنتی و 2 اتاق مدرن)، در مجموع گنجایش 24 مسافر را دارد. تمامی اتاق ها 20 متری و شامل توالت فرنگی و حمام هستند.

 

اتاق های سنتی کف خواب و اتاق های مدرن دارای 1 تخت دبل و 2 تخت تویین بوده که در آن امکان اضافه کردن 2 تخت دیگر نیز وجود دارد. در این بوم گردی 2 آشپزخانه ی عمومی نیز جهت رفاه گردشگران با امکاناتی از قبیل یخچال و سینک ظرفشویی تعبیه شده که بصورت مشترک بین هر دو اتاق قرار گرفته اما در آن امکان آشپزی برای مهمانان وجود ندارد لذا مسافران می توانند در صورت تمایل غذاهای سنتی و محلی را سفارش دهند.

 

قورمه گوسفندی ، جوجه کباب، چلو مرغ و چلو گوشت، املت آتشی، همبر زغالی در وعده های ناهار و شام و پنیر، کره، مربا، شیر، آبمیوه و ... در وعده صبحانه، از جمله غذاهای این بوم گردی هستند که تماما بصورت ارگانیکو محلی تهیه می شوند.

 

سایر امکانات و خدمات ارائه شده

 

راهنمای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و وای فای رایگان از سایر خدمات و ویژگی های اقامتگاه بوم گردی راویج می باشند.

 

از جمله برنامه های تفریحی و جالب این بوم گردی می توان به بازدید از زندگی عشایری اشاره کرد. همچنین پیاده روی در ماسه های روان به فاصله 200 متری اقامتگاه، سافاری، موتور چهار چرخ و رصد ستارگان در شب می تواند خاطرات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

 

موقعیت جغرافیایی

 

 کویر سه قلعه یکی از منحصر بفرد ترین کویر های کشور و بعنوان پنجمین نقطه تاریک جهان ، در شمال خراسان جنوبی با آب و هوایی گرم و خشک و زمستان هایی بسیار سرد است که سالانه تور های گردشگری و منجمان زیادی برای رصد ستارگان به آنجا سفر می کنند.

 

جاذبه های گردشگری

 

 برخی از جاذبه های طبیعی سه قلعه از قبیل دریاچه نمک و دق رباط (دریاچه خشک)مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و مسافران با سفر به کویر سه قلعه، علاوه بر لذت بردن از دیدنی های زیبای کویر، می توانند از جاذبه های گردشگری سرایان از جمله کاروانسرای سرایان و قلعه حسن آباد نیز دیدن کنند.


بوم گردی آنلاین]]>

ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 668 | تاریخ : 8 اسفند 1397برچسب:, لینک ثابت