ارتور موزیک,موزیک ارتور

خوشبختی شما به این بستگی دارد که چطور توجه خود را بین مسائل مختلف تقسیم کنید :

 

پل دولان 

ما به‌جای آنکه تمرکز خود را بر اساس خواسته خود جهت‌دهی کنیم، از صبح تا شب سرمان را در منوهایی که دیگران برای‌مان انتخاب کرده‌اند فرو کرده‌ایم؛ ایمیل‌ها، به‌روزرسانی‌های فیس‌بوک، پیام‌های متنی، گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی، کلیپ‌های ویدئویی وب‌سایت‌ها و هم‌چنین نمایش‌گرهای مختلف در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار. 

همه‌ این‌ها حریصانه برای جلب توجه ما رقابت می‌کنند. ما بی‌وقفه سرگرم ماجراهای مختلف‌ایم، گاه ملال‌آور و گاه هیجان‌انگیز. از ما تعریف می‌کنند، فریب‌مان می‌دهند و بعد پیشنهادی به ‌ما ارائه می‌دهند. 
همه‌ این پیشنهادها دزدی‌اند نه هدیه، باخت‌اند نه برد، بدهی‌اند نه اعتبار. خبرهای فوری بدهی‌اند. ایمیل‌ها در بیشتر موارد بدهی‌اند. زمانی‌که آن‌ها را می‌خوانیم درحال پرداخت هزینه هستیم؛ تمرکز، زمان یا حتی پول.

تمرکز، زمان و پول سه منبع ارزش‌مند ما هستند. دوتای آخر بیشتر به گوش‌مان خورده. اما تمرکز علی‌رغم این‌که بین منابع سه‌گانه از همه ارزشمندتر است و در موفقیت و خوش‌بختی ما نقش حیاتی‌تری دارد، کمتر مورد توجه بوده است. متاسفانه ما عادت داریم زمانی‌ که پای تمرکز در میان است، خطاهای سیستماتیکی مرتکب شویم. ما چند راه کلیدی برای دوری از این خطاها ذکر می‌کنیم:

 چیزهای جدید را با چیزهای به‌دردبخور اشتباه نگیرید. هرچه جهان پرسروصداتر باشد، آن چیز نوظهور باید بلندتر فریاد بکشد تا شنیده شود. این صداها را خیلی جدی نگیرید. بیشتر چیزهایی که به اسم تحول ستایش می‌شوند، به‌دردنخورند.

 از هر محتوا یا فناوری رایگان دوری کنید. آن‌ها به‌معنای واقعی کلمه، تله‌ تمرکز هستند. چراکه با گنجاندن تبلیغات در محصول‌شان هزینه‌های خود را تامین می‌کنند. چرا باید داوطلبانه وارد یک تله شوید؟

 فاصله‌ ایمنی خود را با هر پدیده‌ چندرسانه‌ای حفظ کنید. عکس‌ها، تصاویر متحرک و در آینده هم واقعیت مجازی، سرعت سرسام‌آوری به احساسات شما می‌دهند و کیفیت تصمیم‌گیری شما را به‌طرز محسوسی کاهش می‌دهند.

 توجه داشته باشید که تمرکز، برخلاف زمان و پول، تقسیم‌کردنی نیست. توجهی که به صفحه‌ تلگرام‌تان روی موبایل می‌کنید، همان توجهی است که از کسی‌که در برابرتان نشسته دریغ می‌کنید.

 از موضع قدرت برخورد کنید نه ضعف. زمانی‌که یک‌نفر بدون اجازه توجه‌اتان را به موضوعی جلب می‌کند، شما ناخودآگاه در موضع ضعف قرار می‌گیرید. 
اپیکت فیلسوف بزرگ، دوهزار سال پیش به این نتیجه رسیده است که اگر یک‌نفر بدن شما را در اختیار هر غریبه‌ای که می‌بیند بگذارد، بدون شک خشمگین خواهید شد. اما آیا ابایی ندارید از این‌که با دست خودتان ذهن‌تان را تحویل کسی بدهید تا با کلامش به شما حمله‌ور بشود و ذهن‌تان را مبهوت و سردرگم کند؟

یک زاویه‌ دید دیگر تمرکز و احساس رضایت است. به گفته‌ پل دولان: خوش‌بختی شما به این بستگی دارد که چه‌طور توجه خود را بین مسائل مختلف توزیع کنید.
اتفاقات زندگی چه مثبت و چه منفی، می‌تواند تاثیری شدید یا ناچیز روی احساس رضایت شما بگذارد، یا شاید اصلا بی‌اثر باشد. این به میزان توجه شما به این مسائل بستگی دارد.

فارغ از این‌که سلول‌های بدن‌تان کجا باشند، شما همیشه جایی هستید که ذهن‌تان روی آن متمرکز شده است. وقتی که مسئله تمرکز و دریافت اطلاعات در میان است، جدی، سخت‌گیر و دقیق باشید.

 هنر خوب ‌زندگی‌کردن
 رولف دوبلی



ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 644 | تاریخ : 16 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت